Vooruitzicht op 2011 - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Agnes + Colinda Bax + Flier van der - WaarBenJij.nu Vooruitzicht op 2011 - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Agnes + Colinda Bax + Flier van der - WaarBenJij.nu

Vooruitzicht op 2011

Door: Agnes en Colinda

Blijf op de hoogte en volg Agnes + Colinda

29 December 2010 | Nederland, Hoofddorp

Nog een paar dagen en dan zitten we al weer in 2011. Het jaar van onze 2de Canada reis.
De reis is inmiddels al helemaal geregeld.
We vliegen met KLM rechtstreeks naar Calgary, wat enorm veel tijd scheelt. Nu is het maar 9 uur vliegen en met een tussenstop komen daar al gauw vele uren bij.
We arriveren al vroeg in de middag in Calgary, waardoor we nog heerlijk de stad in kunnen gaan en de toerist uit hangen.
Het hotel is ook geregeld en onze 1ste nacht slapen we in het Travellodge Hotel in Calgary. Dit ligt vlak naast het verhuurstation van Cruise Canada, waar we de volgende dag de camper op halen.
Allemaal heel goed geregeld.
We zijn erg blij dat alles nu op papier is vast gelegd. De 1ste aanbetaling is gedaan en 6 weken voor vertrek moet de rest betaald zijn.
Reisinfo is inmiddels ook ontvangen van onze reisorganisatie Travelhome, in Geldrop.

In het foto album nog een kaart voor jullie allemaal, met de beste wensen voor het nieuwe jaar.

Tot een volgend berichtje dan maar weer.

Liefs van Agnes en Colinda

• 29 December 2010 - 18:48

Truus En Ton:

Wij wensen jullie een goede jaarwisseling toe en nu maar aftellen.

• 29 December 2010 - 19:40

Greet Kok:

Hà Colinda en Agnes
    Whow, lekker naar Canada wat een leuk vooruitzicht!
    Voor jullie ook een gezond en fijn 2011
    Groetjes Greet

• 29 December 2010 - 19:44

Franziska & Klaas:

Wat een geweldige vooruitzichten zeg! Ik wens jullie nu al heel veel plezier in dit prachtige land, maar natuurlijk ook heel veel voorpret nu jullie nog gewoon thuis zijn. Ook voor ons ligt volgend jaar weer een mooie reis in het verschiet. Ook wij gaan naar de Rockies, maar dan wat zuidelijker. De hoofdbestemming van onze reis zal Yellowstone NP zijn, maar we pakken op ons rondje Denver - Denver ook nog wat andere national en state parks mee. We zullen de route binnenkort op onze site publiceren.
    Groetjes,
    Franziska & Klaas

• 29 December 2010 - 19:48

Thames En Karin:

Wat leuk zo'n weblog of hoe je zoiets ook noemt. Wanneer gaan jullie? Wel spannend hoor lijkt me en heel erg mooi zo'n reis met een camper. Nou ik blijf jullie volgen hoor, nou ja vanuit me stoel achter de computer dan.
    Hahaha, alvast veel voorpret gewenst.
    En jullie natuurlijk de beste wensen voor een knallend en gezond 2011!!

• 29 December 2010 - 21:08

Hoi Agnes En Colinda:

Wij wensen jullie een hele fijne vakantie toe in Canada

Groeten Jan en Hannie Verburg
    Uit Eethen

• 30 December 2010 - 08:35

Sylvia En Rinus:

Hallo Colinda en Agnes,

Wat spannend! En wat een lekker vooruitzicht om naar Canada te gaan. Dat is nog eens iets om naar toe te leven.

Fijne jaarwisseling!!

• 30 December 2010 - 08:58

Marco Van Buren:

Ziet er goed uit de reis die jullie gaan maken, zou zo mee willen.
    Nog bedankt voor de kerstkaart en jullie een goede jaarwisseling en gezondheid.

groeten marco

• 30 December 2010 - 10:09

Henne En Margreet:

Goeiemorgen Colinda en Agnes,

Nogmaals.......
    Het ziet er super uit ! Mooie camper, lijkt me ook erg gezellig. Wat een vrijheid...... Heerlijk om dat in het vooruitzicht te hebben. Zo gaan jullie in ieder geval goed het nieuwe jaar in.
    Een hele goede jaarwisseling, en tot wie weet waar wanneer ...... ;)

• 30 December 2010 - 10:40

Trees:

nog even wachten hoor,maarheerlijk he,de voorpret!
    leuke kaart.
    groetjes trees

• 30 December 2010 - 12:14

Jan En Ina:

Lieve meiden, Wat ben ik jaloers op jullie!! GEWELDIG We hopen zo dat jullie er enorm van gaan genieten, maar we hebben het er nog wel over!!
    We gaan jullie zeker volgen tegen die tijd. Liefs en alvast een gezond 2011.

• 30 December 2010 - 14:42

Nel En Jeroen :

Hoi Ladies,
    Voor jullie een voorspoedig maar vooral een gezond en liefdevol 2011 gewenst ! We blijven volgen hoor..
    groetjes

• 30 December 2010 - 16:28

Stefan Brouwer:

top dames!!!
    alvast veel plezier met het ernaar uit kijken!
    en de beste wensen voor 2011
    groetjes Stefan&Miriam

• 30 December 2010 - 21:01

Henk Bos:

Hoi Agnes en Colinda
    Ook de beste wensen voor 2011.
    En dat de reis naar Canada...Een geweldig avontuur mag worden/zijn..
    In ieder geval is het heerlijk om dit te kunnen doen. En wij hopen (dat gaat zeker lukken ;) dat we er prachtige foto's en verhalen van kunnen lezen/zien.
    Gr Henk Bos

• 30 December 2010 - 23:31

Marlies:

alvast veel voorpret gewenst en dat gaat een mooie reis worden! September is een heerlijke maand ervoor. Zelf gaan we eind sept tot begin okt 2 weken naar NL. Ik ga liever naar BC haha, maar ja ik heb pap van 92 beloofd dat we om de 2 jr naar NL komen en aangezien hij vorig jaar hier was, zijn wij in 2011 aan de beurt om voor het eerst terug naar NL te gaan.