Slotwoord - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Agnes + Colinda Bax + Flier van der - WaarBenJij.nu Slotwoord - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Agnes + Colinda Bax + Flier van der - WaarBenJij.nu

Slotwoord

Door: Agnes en Colinda

Blijf op de hoogte en volg Agnes + Colinda

07 Juni 2007 | Nederland, Hoofddorp

Wat we gedaan en gezien hebben deze reis, is in 1 woord fantastisch.
De planning of te wel onze voorbereiding is uiteindelijk totaal anders geworden.
Door de enorme reis afstanden, kwamen we helaas tijd te kort.
We wilden Wells Gray NP en Revelstoke NP nog doen. Helaas moesten we deze bestemmingen rechts laten liggen en zijn we meteen door gereden de Rockies is. Anders zou het wel heel erg haastig worden. We wilden toch nog een beetje het gevoel van vakantie hebben. Het jakkeren en stressen kunnen we thuis wel weer doen.
Verder vonden we de terug vlucht erg lang duren. Een tussenstop in Edmonton en dan naar Frankfurt is niet echt ideaal. Maar goed het was nu eenmaal niet anders.

Onze 22 daagse reis zit er op.
Terug kijkend, zijn we een hele grote ervaring rijker.
Deze reis is zeker voor herhaling vatbaar.
Het reizen per camper is ideaal in zo'n groot land. De wegen zijn groot en alle faciliteiten zijn afgestemd op campers.

Wij kijken met veel plezier terug en gaan in de toekomst vast nog wel een keer terug.
Een bestemming die ik elke natuur liefhebber aan kan raden.

Colinda en Agnes